وبلاگ

رویداد ویژه روز جهانی نجوم

رویداد ویژه روز جهانی نجوم

رویداد ویژه روز جهانی نجوم

مرکز نجوم آوا استار به مناسبت روز جهانی نجوم برگزار می‌کند:

جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساعت ۱۴ تا ۲۰
عمارت مسعودیه
آدرس: تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه

روز جهانی نجوم رویدادی است که هر ساله در سراسر جهان برگزار می‌شود و هدف آن ترویج علم نجوم و آشنا کردن عموم مردم با زیبایی‌های آسمان است. امسال همراه با برگزاری این رویداد در نقاط مختلف تهران و ایران، ویژه برنامه روز جهانی نجوم از طرف مرکز نجوم آوا استار با همکاری شرکت گردشگری آوان سفر پارس در عمارت مسعودیه برگزار خواهد شد.

مرکز نجوم آوا استار به مناسبت روز جهانی نجوم رویداد ویژه‌ای را در عمارت مسعودیه تهران برگزار می‌کند. روز جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ عمارت مسعودیه در قلب تهران از ساعت ۱۴ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به دنیای نجوم و آسمان شب خواهد بود.

در این رویداد علاقه‌مندان با بازدید از ایستگاه‌های طراحی شده، سفری در اعماق کیهان را تجربه می‌کنند. تعداد ایستگاه‌های حاضر در این روز ۱۷ و به ترتیب زروان، آسمان تاریک، سفر به ماه با آرتمیس، منظومه شمسی، صورت‌های فلکی، فضانوردان کوچک، مدرسه آوا استار، گردشگری نجومی (آوان)، رصدخانه سیارات، تماشاخانه، دیدار، رصدخانه ماه و خورشید، نابغه کهکشان، اپلیکیشن و مجله آوا استار، فضا – زمان خمیده و تلسکوپ فضایی جیمز وب، اتاق خبر و ساعت آفتابی نام دارند. علاوه بر این بخش ویژه‌ای نیز برای آشنایی کودکان با نجوم و ستاره‌شناسی در نظر گرفته شده‌است. شرکت در این رویداد برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. رویداد روز نجوم ۱۴۰۲ عمارت مسعودیه با همکاری آژانس گردشگری آوان، صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی و شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی عظام برگزار می‌شود.

منتظر دیدار شما عزیزان در این رویداد هستیم.

🪐 مرکز نجوم آوا استار

طراح پوستر: ریحانه آل شیخ

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *